Mistet bagage eller beskadiget bagage

Er din bagage ikke på bagagebåndet ved ankomst, kan du, inden du forlader lufthavnen, udfylde en såkaldt Property Irregularity Report.
For at udfylde denne rapport bedes du henvende dig hos lufthavnens Passager Service i check-in området.
 
Når du skal udfylde rapporten, skal du:
  • Vise din bagagekvittering (det er det klistermærke med stregkode og destinationskode, du fik, da du checkede din bagage ind). Heraf fremgår flynummer samt identifikationsnummeret på din bagage.
  • Dit boardingkort eller rejsebevis.
  • Så detaljeret som muligt beskrive, hvordan den mistede bagage ser ud.
 
På visse tidspunkter er Passager Service ikke bemandet, og i disse tilfælde kan Passager Service efterfølgende kontaktes på tlf.nr.: (+45) 8775 7207 på hverdage og søndage fra 08.00 til 20.00, lørdage fra 08.00 til 12.00, eller på mail traffic@aar.dk.
Der findes visitkort med ovenstående kontaktoplysninger ved Passager Service.